Posty

Wyświetlanie postów z kwietnia 2, 2020

6b Poradnik dobrych manier.

Witajcie, moje Gadulce 🙊niewyłączające mikrofonów! Dzisiaj cisza w eterze, za to zajmiemy się dobrymi manierami w różnych krajach. Potrzebne do lekcji będą: podręcznik str. 153 zeszyt i długopis dobry humor, zatem zjedz sobie coś słodkiego kot lub pies do pogłaskania (trzeba się odstresować) 😀 zaczynamy... 1. Zapisz temat lekcji z dzisiejszą datą.  2. Przeczytaj tekst w podręczniku na str. 153 ,,Poradnik dobrych manier". 3. Odpowiedz krótko na pytania do tekstu (w zeszycie): Jak powinienem się zachować w innym kraju wobec obyczajów przekazywanych z pokolenia na pokolenie? Dlaczego za granicą jestem ambasadorem własnego kraju? Czy za granicą muszę jeść wszystkie lokalne dania? Jak należy mówić o swoim kraju za granicą? Czy mogę mieć pretensję, że za granicą mnie nie rozumieją? Tym samym pięknie streściłeś/aś artykuł, który przeczytałeś/aś. Brawo! ZADANIE DLA CHĘTNYCH: zad. 9/155 w wersji papierowej: plakat, lapbook, wyklejanka, cokolwiek, byś ods

7a Charakterystyka bohaterów ,,Siłaczki" S. Żeromskiego

Dzień dobry, witajcie 👧👦, moje 👼. Dziś nadal pracujemy z utworem Żeromskiego ,,Siłaczka", spróbujemy scharakteryzować bohaterów. Tutaj tekst całego utworu:  ,,Siłaczka" 1. Zapisz temat lekcji w zeszycie z dzisiejszą datą. 2. Zastanów się, z czym kojarzy Ci się słowo SIŁACZ/SIŁACZKA 💪💪💪. Uzupełnij w zeszycie rysunek ze swoimi skojarzeniami: moje skojarzenia 3. Charakterystyka bohaterów (pracujemy w prezentacji Google): Charakterystyka Pawła Obareckiego Wpisz proszę do zeszytu cechy doktora, które odnajdziesz w podanych w prezentacji fragmentach. Polegaj też na pracy Twoich kolegów i koleżanek - prezentacja jest wspólna. Wieczorem ją sprawdzę i dopiszę ewentualne sugestie. :) 4. Praca indywidualna - charakterystyka Stasi Bozowskiej.    Wejdź na classroom i wykonaj zadanie (czas do poniedziałku). Dziś rano otrzymasz zaproszenie do classroomu. To tyle na dzisiaj, trzymajcie się ciepło!👍😷👐 Jeszcze tylko wypełnij formularz i załącz zdjęcie notatki: