Posty

Wyświetlanie postów z czerwca 1, 2020

6b Jak powstał świat i ludzie wg mitologii greckiej? Omawiamy mit o Prometeuszu. (2 godz.)

Obraz
DZIEŃ DOBRY  Gadulce  na LEKCJI ONLINE!!! 💪👱👩😉👍 Dziś kontynuujemy tematykę mitologiczną . Tu znajdziesz zagadnienia na ten tydzień:  01-05.06.2020 I mam dla Was małą niespodziankę z okazji Dnia Dziecka: od dzisiaj nie trzeba już wypełniać formularzy i wysyłać notatki z lekcji. Wiem, że ciężko pracujecie i daliście z siebie wszystko przez te ostatnie miesiące. Wystarczy wpisać swoje imię w komentarzu (komentarze są teraz moderowane, to znaczy, że pojawią się pod lekcją dopiero po mojej akceptacji). 1. Zapisz temat lekcji z dzisiejszą datą. Otwórz podręcznik na stronie 256. 2. Przypomnijmy sobie, czym charakteryzuje się mit.  3. Czy pamiętacie mit o powstaniu świata wg Greków? Obejrzyjmy wspólnie filmik:  Bajka animowana zrealizowana przez uczniów SP 18 we Wrocławiu, podczas warsztatów animacji poklatkowej, w ramach projektu Szkoła w mieście w ODA Firlej. 4. Przeczytajmy interpretację mitu o Prometeuszu (,,Ilustrowana księga mitów greckich&qu

7a Charakterystyka porównawcza Aliny i Balladyny . (2 godz.)

DZIEŃ DOBRY! Dziś na lekcji online kontynuujemy charakterystykę bohaterów - teraz zajmiemy się Aliną i Balladyną. Tu znajdziesz zagadnienia na ten tydzień:  01-05.06.2020 I mam dla Was małą niespodziankę z okazji Dnia Dziecka: od dzisiaj nie trzeba już wypełniać formularzy i wysyłać notatki z lekcji. Wiem, że ciężko pracujecie i daliście z siebie wszystko przez te ostatnie miesiące. Wystarczy wpisać swoje imię w komentarzu (komentarze są teraz moderowane, to znaczy, że pojawią się pod lekcją dopiero po mojej akceptacji). 1. Zapisz temat lekcji z dzis iejszą datą.  2. Popracujemy z e-podręcznikami:  lekcja o ,,Balladynie" . 3. Przeczytamy na głos fragmenty aktu I, scena III ( W chacie wdowy) . Wykonamy do nich zadanie 1.1-1.3.             W trakcie lekcji będziemy wpisywać cechy bohaterek do tabeli w dokumencie . 4. Czytamy dalsze fragmenty aktu I sceny III ( Lecz którą kochać ). Wykonujemy zadania: 2, 3, 4, 5, 6.1-6.3. 5. Czytamy fragmenty aktu II sceny